Gyakran Ismételt Kérdések
Kapcsolat, nyitvatartás
Vásárlás, rendelés
Szervíz, javítás
Workshop, oktatás
Bérlés
Kapcsolat, nyitvatartás
Mikor van nyitva az üzlet hétköznap?
Van vidéki üzlet?
Nincs, csak egy bemutatótermünk van, Budapest XIV. kerületében a Vezér utca 106-108. szám alatt a Vezér Office Center Irodaházban.
Hogyan közelíthető meg az üzlet tömegközlekedéssel?
Örs vezér tere felől 82-es trolival a Gödöllői u. megállóig.
Keleti pályaudvarról a 80 vagy 80/a trolival a Mályva u. megállóig.
Puskás Ferenc Stadiontól 130-as busz vagy 80 vagy 80/a trolival Mályva u. megállóig.
Ingyenes a parkolás az üzlet előtt?
Igen.
Vásárlás, rendelés
Ha egy termék nincs raktáron mennyi idő alatt érkezik meg?
Beszállítóink különböző szállítási határidőkkel szállítanak, ezért bizonyos termékek 1-10 munkanapon belül megérkeznek, mások hosszabb átfutási idővel.
Mikor érkezik meg a webes rendelésem?
A 14 óráig beérkezett rendeléseket a következő munkanapon szállíttatjuk ki (amennyiben a termék készleten van).
Webes rendelésemet megkaphatom-e még a rendelés napján?
Személyes átvétel esetén igen, futárral következő munkanapra.
Az Önöknél rendelt vakuhoz nem találom a használati utasítást. Hogyan szerezhető újra be?
Kérjük jelezze a problémát ügyfélszolgálatunkon, adja meg a termék szériaszámát és/vagy a számla sorszámát, ezt követően postázzuk.
Hogyan lehetek törzsvásárló?
Az alábbi linken található a pontos leírása a hűség programunknak: https://www.mikrosat.hu/husegprogram
Beszámítható-e a vásárlásnál a használt vakum?
Nincs erre lehetőség, nem foglalkozunk használt vakuk beszámításával.
Nem találom a számlát a csomagban, mi a teendő?
Számláinkat a Számlázz.hu rendszerében készítjük, aláírás és pecsét nélkül is érvényesek. Vegye fel a kapcsolatot írásban ügyfélszolgálatunkkal (info@mikrosat.hu), így még aznap e-mail útján tudjuk küldeni az elektronikus számlát. Amennyiben papír alapon van szüksége a számlára, postázzuk Önnek.
Meddig érvényesek a termék akciók?
A kuponok és az akciók időtartama változó.
Lehet-e bankkártyával fizetni?
Igen, lehet bankkártyával fizetni személyesen az üzletben, vagy kiszállításkor a GLS futárnál.
Hogyan kaphatok viszonteladói árat?
Viszonteladói árat a szerződött partnereink kaphatnak. Ezek feltételeiről kérjük érdeklődjön az info@mikrosat.hu email címen.
Milyen kedvezmények vannak?
Hűségpont (webes vásárláskor), törzsvásárlói kedvezmény, időszakos akciók, villám akciók, “aki kapja marja” (facebook)
Mit tegyek, ha egy akciós termék megtetszett, de szeretném személyesen megnézni mielőtt megveszem?
Rendelje meg nyugodtan személyes átvétellel, ha mégsem tetszik törölhető vagy módosítható a rendelés. A megrendelt termékeket csak abban az esetben tudjuk félretenni, hogy ha előre ki lett fizetve.
Nem működik a jelszavam a webáruházban, mi a teendő?
Amennyiben nem működik a jelszóemlékeztető, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@mikrosat.hu, +36 1 460 9424) szívesen segítünk.
A webáruházból szeretnék rendelni, a termékeknél található szállítási költségek összeadódnak?
Magyarország egész területén díjmentes házhozszállítást biztosítunk bruttó 100.000 Ft feletti rendelések esetén.
Bruttó 100.000 Ft alatti rendelési érték esetén a szállítási díj bruttó 1500 Ft. Utánvétes fizetés esetén +500 Ft kezelési költséget számítunk fel.
Termékek
Mi kell nekem a stúdiófotózáshoz?
Minden, ami a webáruházban megtalálható :)
A webáruház szerint volt még készleten a termék, amit rendeltem, de azt jelezték vissza, hogy elfogyott, hogyan lehetséges ez?
Előfordulhat az utolsó darabok esetén, hogy egyszerre többen is megrendelik. Ebben az esetben annak a vásárlónak tudjuk odaadni a terméket, akinek a rendelése előbb érkezett be a rendszerünkbe és számláját kiegyenlítette. Minden rendelést beérkezési sorrendben dolgozunk fel, emiatt lehet, hogy amire az Ön rendeléséhez érünk már másnak lett leszámlázva.
Mi a különbség a softbox és az octobox között?
Fényterelő teszt A softbox négyszög alakú, az octobox pedig nyolcszög alakú.
Kapható-e a Villanj körtéhez softbox?
A Villanj körtéhez csak szettben árulunk softboxot, külön csak áteresztő vagy reflexernyőt, esetleg brolly ernyőt tudunk ajánlani.
Hol lehet kipróbálni a termékeket?
A készleten lévő termékeket a bemutatótermünkben próbálhatja ki. (1141 Bp. Vezér u. 106-108.)
Mi a különbség az akkumulátor és az elem között?
Az akkumulátor tölthető, az elem, amikor lemerült nem tölthető fel újra. Ilyenkor ezt veszélyes hulladék gyűjtőbe kell kidobni.
Van garancia az izzókra, akkumulátorokra?
Az izzókra és akkumulátorokra nincs garancia, egyetlen gyártó sem vállal rá.
Szervíz, javítás
Milyen vakuk javításával foglalkozik a Mikrosat?
Stúdióvakuk esetén az összes típussal.
Rendszervakukból a Magyarországon vásárolt Godox vakuk javítását vállaljuk.
Hogyan juttathatom el a vakum javításra, ha nem tudom személyesen elvinni?
Postai úton is elküldhető (1141 Bp. Vezér u. 106-108.). Ebben az esetben fontos, hogy legyen mellette egy hibaleírás és egy telefonszám, amin szervízes kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot.
Mennyi idő alatt lesz kész a javításra elküldött termék?
Munkatársaink igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül megjavítani a leadott vakukat, ez lehet egy-két nap is, de előfordulhat, hogy például alkatrész hiány miatt több időre van szükség.
Milyen költségekkel jár a javítás?
A bevizsgálási díj 3000 Ft, amit abban az esetben nem szoktunk felszámolni, ha kéri a javítást. A pontos ár attól függ, hogy éppen melyik alkatrészt szükséges cserélni. Lehetőség van expressz javításra is amely plusz 5000 Ft.
Mennyibe fog kerülni a vakum javítása?
Erre a kérdésre a bevizsgálást követően tudunk válaszolni.
Van garancia a javításra?
3 hónap garanciát vállalunk a cserélt alkatrészre.
A vakum villanócsöve cserére szorul mi a teendő?
Javasoljuk, hogy villanócső cserére és átvizsgálásra juttassa el szervizünkbe a vakut. Ha saját kezűleg szereli be a villanócsövet, arra nem áll módunkban garanciát adni.
Workshop, oktatás
Szívesen fejleszteném a világítástechnikai ismereteim, de nem találtam nekem való workshopot.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, jelezze, hogy milyen workshopot hiányol a kínálatból, igyekszünk igény szerint bővíteni workshop kínálatunkat.
Vidéken vannak-e workshopok?
Igény szerint megoldható. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A workshopok ugyanott vannak, mint az üzlet?
Nem. Az oktatások más helyszínen vannak, erről az aktuális hirdetményből tájékozódhat.
Bérlés
Fizethetem-e készpénzzel a bérlést?
Nem, a bérlést csak személyesen bankkártyával lehet fizetni. Fontos, hogy aki fizeti, annak a névre szóló vagy céges bankkártyáját fogadjuk csak el. (személyi és lakcímkártya is legyen nálad!)
Nem tudom visszavinni a bérelt felszerelést a megbeszélt időre. Mi a teendő?
Ebben az esetben kérem a 06 1 460 9424-es telefonszámon jelezze nekünk. Ha plusz költséggel járna a késői visszahozatal, akkor utólag tudja ezt rendezni.
Bérelni szeretnék, de még nem használtam stúdióvakut. Kapok hozzá segítséget?
Bérléskor igény szerint segítünk, megmutatjuk az eszköz használatát. A bérelt vakukhoz használati utasítást is adunk.