Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Kapcsolat, nyitvatartás

Vásárlás, rendelés

Szervíz, javítás

Workshop, oktatás

Bérlés

Kapcsolat, nyitvatartás

Nyitva van az üzlet hétvégén?

Szombaton 8:30-tól 12:00 óráig vagyunk nyitva. Vasárnap zárva van az üzlet.

Mikor van nyitva az üzlet hétköznap?

Munkanapokon 9:00-17:00-ig vagyunk nyitva.

Van vidéki üzlet?

Nincs, csak egy bemutatótermünk van, Budapest XIV. kerületében a Vezér utca 106-108. szám alatt.

Hogyan közelíthető meg az üzlet tömegközlekedéssel?

Örs vezér tere felől 82-es trolival a Gödöllői u. megállóig Keleti pályaudvarról a 80 vagy 80/a trolival a Mályva u. megállóig. Puskás Ferenc Stadiontól 130-as busz Mályva u. megállóig.

Ingyenes a parkolás az üzlet előtt?

Igen.

Vásárlás, rendelés

Ha egy termék nincs raktáron mennyi idő alatt érkezik meg?

Beszállítóink különböző szállítási határidőkkel szállítanak, ezért bizonyos termékek 1-10 munkanapon belül megérkeznek, mások hosszabb átfutási idővel.

Mikor érkezik meg a webes rendelésem?

A délig beérkezett rendeléseket a következő munkanapon szállíttatjuk ki (amennyiben a termék készleten van).

Webes rendelésemet megkaphatom-e még a rendelés napján?

Személyes átvétel esetén igen, futárral következő munkanapra.

Az Önöknél rendelt vakuhoz nem találom a használati utasítást. Hogyan szerezhető újra be?

Kérjük jelezze a problémát ügyfélszolgálatunkon, adja meg a termék szériaszámát és/vagy a számla sorszámát, ezt követően postázzuk, vagy applikációnkat letöltve telefonjára, hozzáférhet a legtöbb termék használati útmutatójához.

Hogyan lehetek törzsvásárló?

Az alábbi linken található telefonos applikációra szükséges egy regisztráció ugyanazzal az e-mail címmel, amivel a weboldalon is be lett regisztrálva. Ez által a vásárlásaiból automatikusan 5% kedvezményt tudunk biztosítani. Tovább az alkalmazáshoz..

Beszámítható-e a vásárlásnál a használt vakum?

Nincs erre lehetőség, nem foglalkozunk használt vakuk beszámításával.

Nem találom a számlát a csomagban, mi a teendő?

Számláinkat a szamlazz.hu rendszerében készítjük, aláírás és pecsét nélkül is érvényesek. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, így még aznap e-mail útján tudjuk küldeni az elektronikus számlát. Amennyiben papír alapon van szüksége a számlára, postázzuk Önnek.

Meddig érvényesek a termék akciók?

A kuponok és az akciók időtartama változó.

Lehet-e bankkártyával fizetni?

Igen, lehet bankkártyával fizetni személyesen az üzletben, vagy kiszállításkor a GLS futárnál.

Hogyan kaphatok viszonteladói árat?

Viszonteladói árat a szerződött partnereink kaphatnak. Ezek feltételeiről kérjük érdeklődjön az info@mikrosat.hu email címen.

Milyen kedvezmények vannak?

Hűségpont (webes vásárláskor), törzsvásárlói kedvezmény, időszakos akciók, villám akciók, “aki kapja marja” (facebook)

Mit tegyek, ha egy akciós termék megtetszett, de szeretném személyesen megnézni mielőtt megveszem?

Rendelje meg nyugodtan személyes átvétellel, így félretesszük önnek az akciós áron, ha mégsem tetszik törölhető vagy módosítható a rendelés.

Nem működik a jelszavam a webáruházban, mi a teendő?

Amennyiben nem működik a jelszóemlékeztető, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@mikrosat.hu, +36 1 460 9424) szívesen segítünk.

A webáruházból szeretnék rendelni, a termékeknél található szállítási költségek összeadódnak?

A termékek mellett feltüntetett szállítási költség tájékoztató jellegű. Több termék rendelésekor kedvezőbb a szállítás díja. A szállítási díj a rendelés összegétől függ a következőképpen: Rendelés összege kisebb mint     10 000 Ft szállítási költség: 2500 Ft Rendelés összege nagyobb mint 10 000 Ft szállítási költség: 1500 Ft Rendelés összege nagyobb mint   20 000 Ft szállítási költség: 0 Ft

Termékek

Mi kell nekem a stúdiófotózáshoz?

Minden, ami a webáruházban megtalálható :)

A webáruház szerint volt még készleten a termék, amit rendeltem, de azt jelezték vissza, hogy elfogyott, hogyan lehetséges ez?

Előfordulhat az utolsó darabok esetén, hogy egyszerre többen is megrendelik. Ebben az esetben annak a vásárlónak tudjuk odaadni a terméket, akinek a rendelése előbb érkezett be a rendszerünkbe. Minden rendelést beérkezési sorrendben dolgozunk fel, emiatt lehet, hogy amire az Ön rendeléséhez érünk már másnak lett leszámlázva.

Mi a különbség a softbox és az octobox között?

Fényterelő teszt A softbox négyszög alakú, az octobox pedig nyolcszög alakú.

Kapható-e a Villanj körtéhez softbox?

A Villanj körtéhez csak szettben árulunk softboxot, külön csak áteresztő vagy reflexernyőt, esetleg brolly ernyőt tudunk ajánlani.

Hol lehet kipróbálni a termékeket?

A készleten lévő termékeket a bemutatótermünkben próbálhatja ki.

Mi a különbség az akkumulátor és az elem között?

Az akkumulátor tölthető, az elem, amikor lemerült nem tölthető fel újra. Ilyenkor ezt veszélyes hulladék gyűjtőbe kell kidobni.

Van garancia az izzókra?

Az izzókra nincs garancia, egyetlen gyártó sem vállal rá.

Szervíz, javítás

Milyen vakuk javításával foglalkozik a Mikrosat?

Stúdióvakuk esetén az összes típussal. Rendszervakukból nálunk vásárolt Yongnuo (kivéve a 400-as széria, YN486, stb.), Godox, Triopo és Meike.

Hogyan juttathatom el a vakum javításra, ha nem tudom személyesen elvinni?

Postai úton is elküldhető. Ebben az esetben fontos, hogy legyen mellette egy hibaleírás és egy telefonszám, amin szervízes kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot.

Mennyi idő alatt lesz kész a javításra elküldött termék?

Munkatársaink igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül megjavítani a leadott vakukat, ez lehet egy nap is, de előfordulhat, hogy például alkatrész hiány miatt több időre van szükség.

Milyen költségekkel jár a javítás?

A bevizsgálási díj 3000 Ft, amit abban az esetben nem szoktunk felszámolni, ha kéri a javítást. A pontos ár attól függ, hogy éppen melyik alkatrészt szükséges cserélni.

Mennyibe fog kerülni a vakum javítása?

Erre a kérdésre a bevizsgálást követően tudunk válaszolni.

Van garancia a javításra?

3 hónap garanciát vállalunk a cserélt alkatrészre.

A vakum villanócsöve cserére szorul mi a teendő?

Javasoljuk, hogy villanócső cserére és átvizsgálásra juttassa el szervizünkbe a vakut. Ha saját kezűleg szereli be a villanócsövet, arra nem áll módunkban garanciát adni.

Workshop, oktatás

Szívesen fejleszteném a világítástechnikai ismereteim, de nem találtam nekem való workshopot.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, jelezze, hogy milyen workshopot hiányol a kínálatból, igyekszünk igény szerint bővíteni workshop kínálatunkat.

Vidéken vannak-e workshopok?

Igény szerint megoldható. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A workshopok ugyanott vannak, mint az üzlet?

Nem. Az oktatások más helyszínen vannak, erről az aktuális hirdetményből tájékozódhat.

Bérlés

Fizethetem-e készpénzzel a bérlést?

Nem, a bérlést csak személyesen bankkártyával lehet fizetni. Fontos, hogy aki fizeti, annak a névre szóló vagy céges bankkártyáját fogadjuk csak el.

Nem tudom visszavinni a bérelt felszerelést a megbeszélt időre. Mi a teendő?

Ebben az esetben kérem a 06 1 460 9424-es telefonszámon jelezze nekünk. Ha plusz költséggel járna a késői visszahozatal, akkor utólag tudja ezt rendezni.

Bérelni szeretnék, de még nem használtam stúdióvakut. Kapok hozzá segítséget?

Bérléskor igény szerint az üzletben segítünk, megmutatjuk az eszköz használatát. A bérelt vakukhoz használati utasítást is adunk.